Dział Sprzedaży
+48 501 310 260
biuro@sonto.pl
Dział Obsługi Zamówień
+48 516 440 064
zamowienia@sonto.pl
W naszej szerokiej ofercie znajdują się rozmaite bariery drogowe znakomitej jakości. Są to artykuły polskiej produkcji. Robione są ze stali ocynkowanej. Ich zaletą jest duża wytrzymałość. Doskonale sprawdzają się nawet w bardzo trudnych warunkach atmosferycznych. Stosuje się je, by wyznaczyć konkretny obszar chroniony. Wykorzystuje się je w ruchu kołowym, aby chroniły pieszych. Dzięki ich użyciu zapobiega się także wypadaniu samochodów poza jezdnię. Barierki drogowe wykorzystuje się na autostradach, do ochrony pasów zieleni czy też przy wytyczaniu wszelkich innych obszarów ograniczonego dostępu.
Bariera drogowa/chodnikowa z poprzeczką z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową. Jest to bariera do wbetonowania.
Rama rura fi 48,3 Poprzeczka rura fi 48,3 | 1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Rama rura fi 60,3
Poprzeczka rura fi 48,3 fi 60,3 |
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z poprzeczką z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Rura fi 48,3/48,3 fi 60,3/48,3 fi 60,3/60,3 |
1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Bariera drogowa / chodnikowa z dwoma poprzeczkami z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.
Rama rura fi 48,3 fi 60,3 Poprzeczka rura fi 48,3 60,3 |
1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z dwoma poprzeczkami z rury ocynkowanej, malowana proszkowo
Rura fi 48,3/48,3 fi 60,3/48,3 fi 60,3/60,3 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową
Rama rura fi 48,3 fi 60,3 |
1000mm x 1300mm 1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Rura fi 48,3/48,3 fi 60,3/48,3 fi 60,3/60,3 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową
Rama rura fi 48,3 fi 60,3 |
1000mm x 1300mm 1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Rura fi 48,3/48,3 fi 60,3/48,3 fi 60,3/60,3 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Bariera drogowa / chodnikowa – szczeblinkowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Rura fi 48,3 / 48,3 fi 60,3 / 48,3 Wypełnienie fi 20 |
1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Rura fi 48,3 / 48,3 fi 60,3 / 48,3 Wypełnienie fi 20 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Rura fi 48,3 / 48,3 fi 60,3 / 48,3 Wypełnienie fi 20 |
1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Słupek rura fi 60,3 Owal rura 48,3 |
1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Słupek rura fi 60,3 Owal rura 60,3 |
2000mm x 1500mm 1500mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.
Słupek rura fi 48,3 Owal rura 48,3 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Słupek rura fi 60,3 Owal rura 48,3 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Słupek rura fi 60,3 Owal rura 60,3 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Słupek rura fi 48,3 fi 60,3 fi 76,1 |
L = 1500mm 2000mm |
Bariera drogowa / chodnikowa łańcuchowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.
Słupek fi 48,3 fi 60,3 fi 76,1 |
L = 1500mm 2000mm |
Słupek z rury ocynkowanej, malowany proszkowo, oklejony folią odblaskową.
Rura fi 48,3 fi 60,3 fi 76,1 |
H = 1500mm |
Przykręcany słupek z rury ocynkowanej, malowany proszkowo.
Słupek rura fi 60,3 Owal rura 60,3 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Bariera drogowa / chodnikowa łańcuchowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.
Słupek fi 48,3 Owal fi 48,3 Wypełnienie fi 20 |
1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Słupek fi 60,3 Owal fi 48,3 Wypełnienie fi 20 |
1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.
Słupek fi 48,3 Owal fi 48,3 Wypełnienie fi 20 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Słupek fi 60,3 Owal fi 48,3 Wypełnienie fi 20 |
1500mm x 1100mm 2000mm x 1100mm |
Bariera drogowa / chodnikowa przeciwbłotna z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową z ekranem z poliwęglanu.
Rura fi 48,3 fi 60,3 |
2000mm x 1500mm |
Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa przeciwbłotna z rury ocynkowanej, malowana proszkowo z ekranem z poliwęglanu.
Rura fi 48,3 fi 60,3 |
2000mm x 1100mm |
Balustrada U12a może mieć postać bariery typu olsztyńskiego albo ogrodzenia drogowego w formie bariery z poprzeczkami. Prowadzona przez nas sprzedaż barierek chodnikowych to odpowiedź na duże zapotrzebowanie na artykuły zabezpieczające tego typu. Barierka ochronna drogowa znacznie poprawia ochronę pieszych przed nieprzewidzianymi, przykrymi zdarzeniami. Podobnie jak barierki U-11a szczeblinkowe - powszechnie wykorzystywane do wydzielania wysepek przystanków tramwajowych. Bariery U-11a pięknie harmonizują z architekturą miasta. Bariera U12a szczeblinkowa nazywana jest typem lubelskim. Oferujemy balustrady U-12a w różnych barwach. Są to rury ocynkowane drogowe malowane proszkowo lub w formie czystego ocynku. W przypadku robót drogowych pojazd poruszający się po drodze musi omijać określony obszar i właśnie dzięki separatorom drogowym lub innym elementom ochronnym jest to możliwe. Zawsze natomiast musi być zaznaczona krawędź drogi lub przekroczenia pasa. To jeden z priorytetów w zapewnianiu bezpieczeństwa. W tym celu również stosuje się bariery drogowe Warszawa z uwagi na to że jest stolicą jest miastem z wyjątkowo dużym natężeniem ruchu. To miejscowość często odwiedzana przez gości z kraju i zagranicy. Pełno jest tutaj barier ochronnych, energochłonnych i barier mostowych. Postawą regulacji ruchu stanowią znaki drogowe. Jednak one same nie byłyby wystarczające.
Bariera U-12a typ olsztyński nazwę swą zawdzięcza kształtowi przęsła. Jest on w formie litery O. To zabezpieczenie podobne do zwyklej barierki z poprzeczką, dające jednakże zupełnie inny efekt wizualny. Drogowe bariery ochronne muszą być jak najładniejsze, bo licznie zamieszczane są w w centrach miast. Balustrady uliczne są efektem przemyślanych projektów, świetnie sprawdzają się w warunkach miejskich. Szeroka sprzedaż wiąże się z usługami produkcji na specjalne życzenia klienta. Można samemu wyznaczyć wymiary i taka barierka zostanie przygotowana. Bariery ochronne drogowe typu olsztyńskiego to wyjątkowo estetyczne zapory, a przy tym nie są zbyt drogie.
Bariery wygrodzeniowe z łańcuchami interesująco wyglądają przy trawnikach. To nie jest typ bariery trudnej do sforsowania. Jednak większość osób czułaby się wyjątkowo niezręcznie, gdyby miała przechodzić w miejscu usytuowania takich elementów. Wychodząc z domu spotyka się innych ludzi. Świadomość, że ktoś mógłby zwrócić uwagę i upomnieć, że robi się coś niewłaściwego, na większość osób działa hamująco. Pasy zieleni dużo lepiej prezentują się, gdy nie przecinają ich żadne wydeptane ścieżki. Barierki łańcuchowe często montuje się przy przejściach dla pieszych. Łańcuchy przypina się do słupków, nie mogą one być zbytnio napięte.
Poniżej przykładowy cennik, dla większej ilości oferujemy atracyjne rabaty! Ceny na dzień 19.01.2022. Zapraszamy do kontaktu w sprawie aktualnej wyceny.
CENNIK BARIER DROGOWYCH | |||||
---|---|---|---|---|---|
Lp. | Produkt | Wymiary [mm] |
Typ | Kolor | Cena netto |
1 | Bariera U12b łańcuchowa | Ø 48,3 150x150(110) |
do wbetonowania | ocynk ogniowy | 180 zł |
2 | Bariera U12a bez poprzeczki | Ø 48,3 150x150(110) |
do wbetonowania | żółto-czarna | 198 zł |
3 | Bariera U12a bez poprzeczki | Ø 48,3 200x150(110) |
do wbetonowania | żółto-czarna | 199 zł |
4 | Bariera U12b łańcuchowa | Ø 48,3 150x110 |
do przykręcenia | antracyt | 222 zł |
5 | Bariera U12a typ olsztyński | Ø 48,3; Ø 48,3 150x150(110) |
do wbetonowania | antracyt | 224 zł |
6 | Bariera U12a z poprzeczką | Ø 48,3; Ø 48,3 150x150(110) |
do wbetonowania | ocynk ogniowy | 233 zł |
7 | Bariera U12a z dwoma poprzeczkami | Ø 60,3; Ø 48,3 150x150(110) |
do wbetonowania | żółty | 257 zł |
8 | Bariera U11a szczeblinkowa | Ø 48,3 150x110 |
do przykręcenia | żółty | 377 zł |
9 | Bariera U11a szczeblinkowa z dwoma przeciągami | Ø 60,3; Ø 48,3 200x150(110) |
do wbetonowania | ocynk ogniowy | 392 zł |
10 | Bariera przeciwbryzgowa (błotochron) | Ø 48,3 200x150(110) |
do wbetonowania | ocynk ogniowy | 527 zł |
Uzupełnieniem oferty barierek przemysłowych są solidne słupki drogowe. Mają one wysokość 110 lub 80 cm, a średnicę od 48,3 do 120 mm. Poszczególne słupki chodnikowe znacznie różnią się wyglądem, właśnie z uwagi na rozmiary. Doskonale pasują do wyznaczania ciągów pieszych i rowerowych, idealnie sprawdzają się na parkingach. W mniejszym stopniu niż bariery ograniczają one swobodę ruchu. Zdarza się jednak, że takie ograniczenie będzie wystarczające. Wysoka jakość wykonania sprawia, że są bardzo trwale. Natomiast słupki kończące to elementy barier łańcuchowych. Są należycie wykończone, by łańcuch mógł ulec zaczepieniu. Zarządca drogi realizuje sporo różnych zadań. Prowadzona jest ewidencja dróg, obiektów mostowych, tuneli. Zarządca dba o wykonywanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających. Dokonuje też okresowych kontroli. W pewnych sytuacjach wprowadza ograniczenia lub zamyka drogi. Odpowiedzialne zarządzanie drogami ma duże znaczenie. Muszą być przede wszystkim należycie oznakowane i zaopatrzone w barierki bezpieczeństwa w miejscach, które tego wymagają.