Barierki drogowe, chodnikowe, ochronne

W naszej szerokiej ofercie znajdują się rozmaite bariery drogowe znakomitej jakości. Są to artykuły polskiej produkcji. Robione są ze stali ocynkowanej. Ich zaletą jest duża wytrzymałość. Doskonale sprawdzają się nawet w bardzo trudnych warunkach atmosferycznych. Stosuje się je, by wyznaczyć konkretny obszar chroniony. Wykorzystuje się je w ruchu kołowym, aby chroniły pieszych. Dzięki ich użyciu zapobiega się także wypadaniu samochodów poza jezdnię. Barierki drogowe wykorzystuje się na autostradach, do ochrony pasów zieleni czy też przy wytyczaniu wszelkich innych obszarów ograniczonego dostępu.

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI tel. 516 440 064


system ogrodzeń tymczasowych

U12a

BARIERA DROGOWA U12a Z POPRZECZKĄ DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa/chodnikowa z poprzeczką z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową. Jest to bariera do wbetonowania.

 Rama rura fi 48,3 Poprzeczka rura fi 48,3 1500mm x 1500mm 2000mm x 1500mm


 Rama rura fi 60,3
Poprzeczka rura fi 48,3
fi 60,3
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm


system ogrodzeń tymczasowych

U12a

BARIERA DROGOWA U12a Z POPRZECZKĄ ZE STOPĄ DO PRZYKRĘCANIA

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z poprzeczką z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.

Rura fi 48,3/48,3
fi 60,3/48,3
fi 60,3/60,3
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm




system ogrodzeń tymczasowych

U12a

BARIERA DROGOWA U12a Z DWOMA POPRZECZKAMI DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa / chodnikowa z dwoma poprzeczkami z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.


 Rama rura fi 48,3
fi 60,3
Poprzeczka rura fi 48,3
60,3
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm




system ogrodzeń tymczasowych

U12a

BARIERA DROGOWA U12a Z DWOMA POPRZECZKAMI

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z dwoma poprzeczkami z rury ocynkowanej, malowana proszkowo

Rura fi 48,3/48,3
fi 60,3/48,3
fi 60,3/60,3
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm




U12a BEZ POPRZECZKI

Card image cap
BARIERA DROGOWA U12a BEZ POPRZECZKI DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową

 Rama rura fi 48,3
fi 60,3
1000mm x 1300mm
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm

U12a BEZ POPRZECZKI

Card image cap
C BARIERA DROGOWA U 12a BEZ POPRZECZKI ZE STOPĄ DO PRZYKRĘCANIA

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.

Rura fi 48,3/48,3
fi 60,3/48,3
fi 60,3/60,3
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

U11a SZCZEBLINKOWA

U 11
BARIERA DROGOWA U12a BEZ POPRZECZKI DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową

 Rama rura fi 48,3
fi 60,3
1000mm x 1300mm
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm

U11a BEZ POPRZECZKI

U11a SZCZEBLINKOWA
C BARIERA DROGOWA U 12a BEZ POPRZECZKI ZE STOPĄ DO PRZYKRĘCANIA

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.

Rura fi 48,3/48,3
fi 60,3/48,3
fi 60,3/60,3
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

U11a SZCZEBLINKOWA Z DWOMA POPRZECZKAMI

U 11
BARIERA DROGOWA U11a SZCZEBLINKOWA Z DWOMA POPRZECZKAMI DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa / chodnikowa – szczeblinkowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.

Rura fi 48,3 / 48,3
fi 60,3 / 48,3
Wypełnienie fi 20
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm

U11a SZCZEBLINKOWA Z DWOMA POPRZECZKAMI

U11a SZCZEBLINKOWA
BARIERA DROGOWA U12a SZCZEBLINKOWA Z DWOMA POPRZECZKAMI DO PRZYKRĘCANIA

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa bez poprzeczki z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.


Rura fi 48,3 / 48,3
fi 60,3 / 48,3
Wypełnienie fi 20
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

U12a Typ OLSZTYŃSKI

U 11
BARIERA DROGOWA U12a typ OLSZTYŃSKI DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.


Rura fi 48,3 / 48,3
fi 60,3 / 48,3
Wypełnienie fi 20
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm

Słupek rura fi 60,3
Owal rura 48,3
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm

Słupek rura fi 60,3
Owal rura 60,3
2000mm x 1500mm
1500mm x 1500mm

U12a Typ OLSZTYŃSKI​

U11a SZCZEBLINKOWA
BARIERA DROGOWA U12a typ OLSZTYŃSKI ZE STOPĄ DO PRZYKRĘCANIA

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.

Słupek rura fi 48,3
Owal rura 48,3
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

Słupek rura fi 60,3
Owal rura 48,3
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

Słupek rura fi 60,3
Owal rura 60,3
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

U12b ŁAŃCUCHOWA

U 11
BARIERA DROGOWA U12b ŁAŃCUCHOWA DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.


Słupek rura fi 48,3
fi 60,3
fi 76,1
L = 1500mm
2000mm

U12b ŁAŃCUCHOWA​​

U11a SZCZEBLINKOWA
BARIERA DROGOWA U12b ŁAŃCUCHOWA ZE STOPĄ DO PRZYKRĘCANIA

Bariera drogowa / chodnikowa łańcuchowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.

Słupek fi 48,3
fi 60,3
fi 76,1
L = 1500mm
2000mm

Słupek Kończący U12b

U 12b
SŁUPEK KOŃCZĄCY U12b DO BARIERY ŁAŃCUCHOWEJ U12b DO WBETONOWANIA

Słupek z rury ocynkowanej, malowany proszkowo, oklejony folią odblaskową.


Rura fi 48,3 fi 60,3 fi 76,1 H = 1500mm

Słupek Kończący U12b​​

U11a SZCZEBLINKOWA
SŁUPEK KOŃCZĄCY U12b DO BARIERY ŁAŃCUCHOWEJ U12b ZE STOPA DO PRZYKRĘCANIA

Przykręcany słupek z rury ocynkowanej, malowany proszkowo.

Słupek rura fi 60,3
Owal rura 60,3
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

U12a/U11a Typ LUBELSKI

U 12b
BARIERA DROGOWA typ LUBELSKI DO WBETONOWANIA

Bariera drogowa / chodnikowa łańcuchowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową.

Słupek fi 48,3
Owal fi 48,3
Wypełnienie fi 20
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm

Słupek fi 60,3
Owal fi 48,3
Wypełnienie fi 20
1500mm x 1500mm
2000mm x 1500mm

U12a/U11a Typ LUBELSKI

U11a SZCZEBLINKOWA
BARIERA DROGOWA typ LUBELSKI ZE STOPĄ DO PRZYKRĘCANIA

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa z rury ocynkowanej, malowana proszkowo.

Słupek fi 48,3
Owal fi 48,3
Wypełnienie fi 20
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

Słupek fi 60,3
Owal fi 48,3
Wypełnienie fi 20
1500mm x 1100mm
2000mm x 1100mm

Bariera Przeciwbryzgowa

U 12b
BŁOTOCHRON - typ A

Bariera drogowa / chodnikowa przeciwbłotna z rury ocynkowanej, malowana proszkowo, oklejona folią odblaskową z ekranem z poliwęglanu.

Rura fi 48,3
fi 60,3
2000mm x 1500mm

Bariera przeciwbryzgowa

U11a SZCZEBLINKOWA
BŁOTOCHRON - typ A

Przykręcana bariera drogowa / chodnikowa przeciwbłotna z rury ocynkowanej, malowana proszkowo z ekranem z poliwęglanu.

Rura fi 48,3
fi 60,3
2000mm x 1100mm

Bezpieczeństwo

Dla bezpieczeństwa ruchu kołowego konieczne jest posiadanie konkretnych uprawnień potwierdzonych dokumentami. Kursy prawa jazdy obejmują nie tylko teorię. Trzeba również uczyć się prawidłowej jazdy i manewrów na placu. Każda osoba zanim zostanie kierowcą poddawana jest próbom. Sprawdzane są nabyte przez nią kompetencje i wiedza jaką posiada. Wydawane prawo jazdy dotyczy zdolności do kierowania określonymi pojazdami. Mimo konieczności spełnienia tych wszystkich warunków i tak nie zawsze uczestnicy ruchu drogowego zachowują się tak jak należy. Przez to narażają innych i samych siebie na uleganie wypadkom. Gdyby doszło do utraty panowania nad kierownicą zapora przy drodze uniemożliwi ruch samochodu w nieodpowiednim kierunku. Dzięki czemu uchroni pieszych. Montaż barier drogowych jest niesamowicie prosty, bowiem ich rury zakończone są stopami. Stopa ma małe otwory. Służą one temu by łatwo zamocować ją do podłoża. Balustrada drogowa znakomicie oddziela drogę od reszty otoczenia. Barierki parkingowe to również barierki ciężkie. Nasz bogaty katalog barier to najlepszej jakości bariery uliczne, chodnikowe i różne inne skuteczne ogrodzenia zaporowe.

Bariery szczeblinkowe i inne

Balustrada U12a może mieć postać bariery typu olsztyńskiego albo ogrodzenia drogowego w formie bariery z poprzeczkami. Prowadzona przez nas sprzedaż barierek chodnikowych to odpowiedź na duże zapotrzebowanie na artykuły zabezpieczające tego typu. Barierka ochronna drogowa znacznie poprawia ochronę pieszych przed nieprzewidzianymi, przykrymi zdarzeniami. Podobnie jak barierki U-11a szczeblinkowe - powszechnie wykorzystywane do wydzielania wysepek przystanków tramwajowych. Bariery U-11a pięknie harmonizują z architekturą miasta. Bariera U12a szczeblinkowa nazywana jest typem lubelskim. Oferujemy balustrady U-12a w różnych barwach. Są to rury ocynkowane drogowe malowane proszkowo lub w formie czystego ocynku. W przypadku robót drogowych pojazd poruszający się po drodze musi omijać określony obszar i właśnie dzięki separatorom drogowym lub innym elementom ochronnym jest to możliwe. Zawsze natomiast musi być zaznaczona krawędź drogi lub przekroczenia pasa. To jeden z priorytetów w zapewnianiu bezpieczeństwa. W tym celu również stosuje się bariery drogowe Warszawa z uwagi na to że jest stolicą jest miastem z wyjątkowo dużym natężeniem ruchu. To miejscowość często odwiedzana przez gości z kraju i zagranicy. Pełno jest tutaj barier ochronnych, energochłonnych i barier mostowych. Postawą regulacji ruchu stanowią znaki drogowe. Jednak one same nie byłyby wystarczające.

Co to jest błotochron

Bariery chodnikowe mogą mieć postać błotochronów. To nowoczesne barierki z zamieszczonym ekranem poliwęglanowym. Przy ich użyciu pojazd nie jest w stanie pobrudzić osób, które idą chodnikiem, kiedy auto wjeżdża w uliczne kałuże. Producent barier przeciwbryzgowych zadbał o pełen komfort pieszych na wąskich, usytuowanych przy samej drodze chodnikach. Błotochrony chronią wszystko znajdujące się blisko drogi, również budynki. Materiał z którego przygotowuje się panele osłonowe tego rodzaju to nowoczesne tworzywo sztuczne. Jest ono używane również do wykonywania przeszkleń. Powstaje ono z żywicy poliwęglanowej. Dla celów poprawy bezpieczeństwa drogowego produkuje się też diodowe lampy ostrzegawcze i specjalistyczne okrągłe lustra. Lampy mają wbudowane akumulatorki litowo-jonowe i cechuje je długa żywotność. Używając ich buduje się zestawy fal świetlnych. Lampy te podlegają automatycznej synchronizacji. Lustra o których mowa to wypukłe tafle utworzone z aluminiowego akrylu. Lokowanie w różnych miejscach oznaczeń drogowych i mostowych sprawia, że kierowcy czują się pewniej. Bariera U12a szczeblinkowa przypomina U-12a typ olsztyński. Jednak użyte szczeblinki decydują o dodatkowym ograniczeniu.

Separator drogowy a bariery stalowe

U-14e to plastikowa bariera. Jej ciężar można zwiększać samemu. W tym celu ma przygotowane otwory. Dzięki nim możliwe jest wkładanie do środka piasku i wlewanie wody. Uzupełniony separator drogowy U-14e nabiera stabilności. Bariera U 12a to ochrona stała, a separator pomaga, gdy chwilowo prowadzone są roboty. Ochronne bariery drogowe czy to typu U11a czy też U12a można nawet wbetonować, a separatory i pachołki z miękkiego PCV ustawia się tymczasowo. Bariera szczeblinkowa w porównaniu do U14e jest wysoka. Wiadomo, że bezpieczeństwo ruchu drogowego bezpośrednio dotyczy naszego zdrowia i życia. Więc zupełnie niemądre byłoby lekceważenie jego znaczenia. Niezachowywanie ostrożności na drodze lub przekroczenie pasa dzielącego drogę podczas szybkiej jazdy może mieć daleko idące konsekwencje. Trzeba unikać wypadków, a w tym pomagają bariery U-12a i wszelkie drogowe bariery tymczasowe. Ważnym elementem wspomagania bezpieczeństwa są osłony przeciwolśnieniowe.

Typ olsztyński

Bariera U-12a typ olsztyński nazwę swą zawdzięcza kształtowi przęsła. Jest on w formie litery O. To zabezpieczenie podobne do zwyklej barierki z poprzeczką, dające jednakże zupełnie inny efekt wizualny. Drogowe bariery ochronne muszą być jak najładniejsze, bo licznie zamieszczane są w w centrach miast. Balustrady uliczne są efektem przemyślanych projektów, świetnie sprawdzają się w warunkach miejskich. Szeroka sprzedaż wiąże się z usługami produkcji na specjalne życzenia klienta. Można samemu wyznaczyć wymiary i taka barierka zostanie przygotowana. Bariery ochronne drogowe typu olsztyńskiego to wyjątkowo estetyczne zapory, a przy tym nie są zbyt drogie.

Bariery łańcuchowe

Bariery wygrodzeniowe z łańcuchami interesująco wyglądają przy trawnikach. To nie jest typ bariery trudnej do sforsowania. Jednak większość osób czułaby się wyjątkowo niezręcznie, gdyby miała przechodzić w miejscu usytuowania takich elementów. Wychodząc z domu spotyka się innych ludzi. Świadomość, że ktoś mógłby zwrócić uwagę i upomnieć, że robi się coś niewłaściwego, na większość osób działa hamująco. Pasy zieleni dużo lepiej prezentują się, gdy nie przecinają ich żadne wydeptane ścieżki. Barierki łańcuchowe często montuje się przy przejściach dla pieszych. Łańcuchy przypina się do słupków, nie mogą one być zbytnio napięte.

Bariera drogowa - cena

Poniżej przykładowy cennik, dla większej ilości oferujemy atracyjne rabaty! Ceny na dzień 19.01.2022. Zapraszamy do kontaktu w sprawie aktualnej wyceny.

CENNIK BARIER DROGOWYCH
Lp. Produkt Wymiary
[mm]
Typ Kolor Cena
netto
1 Bariera U12b łańcuchowa Ø 48,3
150x150(110)
do wbetonowania ocynk ogniowy 180 zł
2 Bariera U12a bez poprzeczki Ø 48,3
150x150(110)
do wbetonowania żółto-czarna 198 zł
3 Bariera U12a bez poprzeczki Ø 48,3
200x150(110)
do wbetonowania żółto-czarna 199 zł
4 Bariera U12b łańcuchowa Ø 48,3
150x110
do przykręcenia antracyt 222 zł
5 Bariera U12a typ olsztyński Ø 48,3; Ø 48,3
150x150(110)
do wbetonowania antracyt 224 zł
6 Bariera U12a z poprzeczką Ø 48,3; Ø 48,3
150x150(110)
do wbetonowania ocynk ogniowy 233 zł
7 Bariera U12a z dwoma poprzeczkami Ø 60,3; Ø 48,3
150x150(110)
do wbetonowania żółty 257 zł
8 Bariera U11a szczeblinkowa Ø 48,3
150x110
do przykręcenia żółty 377 zł
9 Bariera U11a szczeblinkowa z dwoma przeciągami Ø 60,3; Ø 48,3
200x150(110)
do wbetonowania ocynk ogniowy 392 zł
10 Bariera przeciwbryzgowa (błotochron) Ø 48,3
200x150(110)

do wbetonowania ocynk ogniowy 527 zł

Słupki blokujące

Uzupełnieniem oferty barierek przemysłowych są solidne słupki drogowe. Mają one wysokość 110 lub 80 cm, a średnicę od 48,3 do 120 mm. Poszczególne słupki chodnikowe znacznie różnią się wyglądem, właśnie z uwagi na rozmiary. Doskonale pasują do wyznaczania ciągów pieszych i rowerowych, idealnie sprawdzają się na parkingach. W mniejszym stopniu niż bariery ograniczają one swobodę ruchu. Zdarza się jednak, że takie ograniczenie będzie wystarczające. Wysoka jakość wykonania sprawia, że są bardzo trwale. Natomiast słupki kończące to elementy barier łańcuchowych. Są należycie wykończone, by łańcuch mógł ulec zaczepieniu. Zarządca drogi realizuje sporo różnych zadań. Prowadzona jest ewidencja dróg, obiektów mostowych, tuneli. Zarządca dba o wykonywanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających. Dokonuje też okresowych kontroli. W pewnych sytuacjach wprowadza ograniczenia lub zamyka drogi. Odpowiedzialne zarządzanie drogami ma duże znaczenie. Muszą być przede wszystkim należycie oznakowane i zaopatrzone w barierki bezpieczeństwa w miejscach, które tego wymagają.


Skontaktuj się z nami! +48 501 310 260